Palautus-ja hyvityskäytäntö

Palautus- ja hyvityskäytäntö

Haluamme, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä ja että asiointi kanssamme sujuu hyvin. Siksi tarjoamme kaikille tuotteillemme 100 % tyytyväisyystakuun! Voit siis käyttää tuotetta riskittä ja testata, sopiiko se sinulle.

Mikäli et ole tyytyväinen ostokseesi, meillä on 14 päivän palautuskäytäntö, mikä tarkoittaa, että voit pyytää palautusta 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. 

Palautus edellyttää, että tuote on vastaanottohetkeä vastaavassa kunnossa, sitä ei ole käytetty tai pidetty päällä, sen tuotelappuja ei ole irrotettu ja että tuote on alkuperäisessä pakkauksessaan. Tarvitset myös kuitin tai ostotositteen.

Voit aloittaa palautuksen lähettämällä meille viestin osoitteeseen asiakaspalvelu@heikajo.fi. Huomaa, että palautukset on lähetettävä seuraavaan osoitteeseen: Littoistentie 110 as 2 20610 Turku. Mikäli 14 päivää on kulunut tilauksen vastaanottamisesta, emme valitettavasti voi hyväksyä palautusta tai vaihtoa.

Voit aloittaa palautusprosessin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@heikajo.fi 
Jos palautus hyväksytään, toimitamme sinulle tarvittavat ohjeet palautuksen suorittamiseksi. Palautuksen käsittelyn nopeuttamiseksi tarvitsemme kopion tilausvahvistuksesta.

Ota meihin yhteyttä lähettämällä viesti osoitteeseen asiakaspalvelu@heikajo.fi, jos sinulla on kysyttävää palautuksista.


Palautusten hyväksyminen

Menetät palautusoikeutesi, mikäli tuote on selvästi kulunut tai siinä on vahinkoja ja se ei ole samassa kunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessa, kuin sen vastaanottaessasi.

Kun palautus on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle vahvistusviestin. Ilmoitamme myös sähköpostitse, kun palautuksesi on hyväksytty. Hyväksytyn palautuksen yhteydessä palautamme sinulle koko ostosumman. Emme hyväksy tuotteita, jotka lähetetään meille takaisin ilman palautuspyyntöä.

Vauriot ja ongelmat
Tarkista tilaus vastaanottohetkellä ja ota meihin välittömästi yhteyttä, jos tuote on virheellinen, vioittunut tai väärä, Näin voimme arvioida ongelman ja korjata sen.

Toimitus ja palautus

Tuotteen palautusta varten noudata ohjeita, jotka lähetämme sähköpostitse aloittaessasi palautusprosessin.

Palautuskulut ovat asiakkaan vastuulla. Suosittelemme, että valitset seurantamahdollisuuden paketin palautukseen, sillä emme vastaa palautetun lähetyksen katoamisesta tai viivästymisestä.

Maksun palautukset

Saat meiltä ilmoituksen, kun palautus on vastaanotettu ja tarkistettu. Kerromme myös, hyväksymmekö maksun palautuksen. Jos maksun palautus hyväksytään, saat rahasi takaisin alkuperäiselle maksutavalle 10 arkipäivän kuluessa. Huomaa, että pankilla tai luottokorttiyhtiöllä voi kestää jonkin aikaa käsitellä maksun palautus ja tallettaa se tilillesi. 
Lähetä meille viesti osoitteeseen asiakaspalvelu@heikajo.fi, jos maksua ei ole palautettu 15 arkipäivän kuluessa sen hyväksymisestä.

Poikkeukset / palautuskelvottomat tuotteet
Joitain tuotteita ei voi palauttaa. Tällaisia ovat mm. pilaantuvat tuotteet (kuten elintarvikkeet, kukat ja kasvit), mukautetut tuotteet (kuten erikoistilaukset tai personoidut tuotteet) sekä hygieniatuotteet (kuten kosmetiikka). Emme hyväksy myöskään vaarallisten aineiden, palavien nesteiden ja kaasujen palautuksia. Ota meihin yhteyttä, jos sinulla on tiettyä tuotetta koskevia kysymyksiä tai huolenaiheita.

Valitettavasti tarjoustuotteita tai lahjakortteja ei voi palauttaa.